15.12.09

Lästips i jul


Tänk vad härligt det är med bra böcker som liksom kommer till en sådär oförhappandes. Jag läste en dag i höstas om en bok som jag blev så VÄLDIGT NYFIKEN på så jag var helt enkelt tvungen att beställa den från AMAZON. Så läste jag den och strax därefter läste jag om den igen i vår lokaltidning. Nu skriver jag till er, LÄS DEN. Den finns än så länge tyvärr bara på engelska.


Owe Wikström skrev så HÄR i Kyrkans Tidning och Lotta LotassHÄR i Svenska Dagbladet.


Jag talar om The Third man factor av John Geiger. Förutom att den är fylld av spännande äventyrsberättelser så beskriver den detta fantastiska, att en okänd finns med i de utsatta och förfärliga situationer som beskrivs här. Vem denne är eller vad det är för fenomen diskuteras. För min del tror jag jag vet vem som ligger bakom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar