17.1.10

Söndag


Vi är förkylda. Trist. Jag har varit SÅ seg. Fast jag känner mig nöjd med att jag gick en promenad med vovvarna i morse. Sen har jag BARA legat i soffan och läst The Lace Reader (och så sovit lite inemellan)

Jag har lyssnat klart på Syndafall i Wilmslow av David Lagercrantz. Det är inte det mest spännande man kan lyssna på och jag tycker nog att Reine Brynolfsson läser lite för tungt liksom men den var bra. Intressant historia om en intressant tid och människa. Jag är glad att jag tog mig igenom den även om det kändes lite segt ibland.
Jag har tittat på matiné också. Vi hade En resa till jordens medelpunkt inspelad, så den, lite kaffe och stickningen gjorde eftermiddagen helt ok. Jag är alldeles strax klar med ena strumpan, så jag hinner nog börja på den andra till Kommissarie Gently.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar