2.1.10

Skön början





Det har varit en lugn och skön början på det nya året. Jag har hunnit läsa och sticka och bara ha det skönt. Det är härligt att vara lite insnöad (både bildligt och bokstavligt).




Jag har läst ut vår SELMA-bok Igelkottens Elegans av Muriel Barbery. LÄS DEN! En bok om LIVET helt enkelt. Underbar.













Nu ska jag mysa med en favoritdeckare. Stephen Booths senaste (nionde) Sista samtalet. Regniga hedar och gruvliga mord. Härligt!







Jag är klar med de rosa sockorna och har jag börjat sticka en halsduk av mitt Hemliga kompisgarn. Jag hittade ett bra mönster i boken Mindful knitting av Tara Jon Manning som passar väldigt bra och faktiskt är väldigt vilsamt att sticka. TACK hemliskompis! och tack för chokladen. MUMS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar