23.1.10

Lässugen






En av mina Hyllvärmare är Breven av Håkan Anderson som jag köpte i pocket för några år sedan. Trots att jag alltid tänkt att den verkar bra och att jag ska läsa den har det inte blivit av. Nu är den uppsatt på Hyllvärmarhyllan i år. Därför var det roligt att läsa om hans nya och tredje roman Den vita väggen. Läs här i Svd till exempel.

Så nu blev jag sugen att börja med Breven och så sätter jag upp Den vita väggen på önskelistan.

Hans andra roman, som jag inte heller läst heter Om en ensamstående herre.

Jag har stickat ett bokmärke av överblivet sockgarn från Purdy Peas. Beskrivningen finns HÄR. Fast jag tror jag stickade för löst, ska göra ett nytt försök i annat garn - snyggare med enfärgat.






















Dessutom har jag hittat bra lådor att förvara garn i - genomskinliga skolådor, mina är inköpta på Designforum i Gävle för bara 49 kr styck. Fiffigt tyckte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar