20.5.11

Bibel, bird & bok

 Tänk vilken skön eftermiddag jag haft! Ganska pigg och inte en massa måsten som måste göras. Jag har lyssnat klart på Arne Dahls deckare De största vatten. Helt ok. Jag håller på att beta av hela serien och blir allt mer förtjust i böckerna.

Nu tror jag att det kanske får bli någon av de engelska ljudböckerna som ligger och väntar i datorn.

 Litet av varje har jag pysslat med i dag. En testfågel som ska pyntas lite - få se vad det blir av den.







Ett fodral till min Bibel har jag gått och tänkt på länge, så nu håller jag på och improviserar. Det ska förhoppningsvis bli precis så jag vill ha det.

Den fina spetstavlan köpte jag på Tradera för nästan ingenting. Jag har inte bestämt om jag ska använda spetsarna eller om jag ska montera dem på en bakgrund i tyg istället för hyllpapperet de sitter på. 

1 kommentar: