13.11.10

Paket - igen!!!

Tack Svartanova för det fina proppfulla gröna kuvertet. Posten måste ha undrat över alla dess knökfulla gröna kuvertpåsar som skickats hit och dit över landet.


Två fina böcker fick jag: Misterioso av Arne Dahl, den första i hans dekalog som Svartanova älskar men som jag inte riktigt kommit mig för att läsa. Det ska bli spännande. Steamed av Katie McAlister. Jätteroligt. Jag har inte läst så mycket i genren Steampunk men gillar det jag har läst och ville gärna prova mera. (Jag fick ju också fin bok av Zachan).

Sen fick jag fruktkarameller, två påsar med spännande kryddblandningar och två påsar te. Jag ska prova det ena i kväll (Villa Giacomina) - det lät så himla gott APELSIN, PEPPAR & KARDEMUMMA. Jag ville inte öppna påsen innan jag haft tid att fotografera.  Det andra låter också jättegott (Kälbyblandning):  blåbär, citrus, rabarber,nypon, ljung & jasmine! En fin teburk fick jag också, men innehållet var till vovven - hembakat hundgodis!
Sist men inte minst CHOKLAD!


Extra roligt är det förstås att ha fått en ny bloggkompis!
Klicka på dagens RUBRIK så kommer ni dit!



Jag känner mig härligt bortskämd! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar