23.2.15

Hemlispaket hurra!

Tack kära hemlisvän! Paketet kunde inte ha kommit mer lägligt. Jag körde hem från jobbet vid lunch, trött och lite deppig. På vägen mötte jag brevbäraren och i brevlådan låg ett paket till mig med jättefint innehåll!











God choklad och fin och te! Passar bra idag för vi har riktigt ruskväder.

Paketet innehöll också en roman av en författare jag aldrig läst, Sadie Jones,  och som verkar mycket bra.  En grupp okända människor söker skydd hos familjen Torrington efter en tågolycka. Medan mörkret faller och stormen viner börjar mystiska saker hända....
Härligt!



Och så jättefint garn - två nystan sockgarn i ull med nässelfibrer, från Onion, i en jättefin ljungfärg.

Jag tror jag ska sticka mig  ett par sockor i spetsmönster - det passar bra till garnet.


Garnet låg i en jättefin liten påse med ugglor. Min hemliga vän hade skickat med en liten hälsning också. Jag blev som sagt väldigt glad. Det känns som min hemliga vän lagt ner tid på att hitta nåt just för mig - och det har hon lyckats med.

































1 kommentar:

  1. Vilken jättefin present! Garnet ser så härligt ut, boken verkar spännande. kram

    SvaraRadera