22.4.15

Sista hemlispaketet!

Tack kära hemlis-vän! Igår kom sista paketet och det var lika innehållsrikt som de tidigare två.

°Fint garn Mood of Colors - Softsock hand-dyed i färgen vårsol (syns nästan). Ett garn som hon specialbeställt till mig! Fantastiskt!!! Det är verkligen jättefint. 75% merino och 25% nylon.

°rundstickor från Hiya Hiya  100 cm och 2,75 mm. Mycket bra. Användbart till mycket.

°deckare av Ann Rosman - Mercurium. Perfekt! Jag har läst tre av hennes deckare ,Själakistan, Fyrmästarens dotter och Porto Francos väktare och tyckt riktigt bra om dem.

°goda nötter  (jag har redan ätit upp dem) och

°tre kaffepaket  - Grower´s cup - en sorts förpackning med kaffe som man ska hälla hett vatten i och så är det klart! Tre sorter - Bolivia, Honduras och Ethiopia. Jag har inte provat ännu men snart så. Jag har aldrig sett dem förut så det ska bli spännande.

Tack så jättemycket! Jag har verkligen känt att du ansträngt dig för att göra paket som passat mig och det känns otroligt bra.

Jag hade hoppats du skulle avslöja dig i paketet, men nej. Så nu ber jag dig att avslöja vem du är!



1 kommentar:

  1. Ja, då får jag väl avslöja mig då :). Här har du din hemlisvän! Kul att du har uppskattat paketen, det var roligt att göra dem också.

    SvaraRadera