4.9.12

Mycket att läsa i höst

Oj oj oj vad mycket jag fått att läsa i höst! Här är ett urval av vad som ligger och väntar!




Det blir svårt att välja vilken jag ska kasta mig över först, men jag tror det får bli Yrsa Sigurdadottirs Eldnatt.

Jag har tyckt bra om hennes tidigare romaner och så är jag svag för det isländska...

Belinda Bauer är jag lite tveksam till, men efter att ha läst om den ska jag ge den en rättvis chans - verkar bra.

S J Bolton är SUPERBRA!

Liza Klaussmans Tigrar i rött har jag läst om, spännande.

2 kommentarer:

  1. De här fyra tjocka böckerna finns även hos mig! Jag har läst Eldnatt som trots sitt omfång lästes ut i ett nafs...så bra! Dessutom berörande...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul, ja den ser jag fram emot. Kul att höra vad du tycker om de andra också!

      Radera