11.8.12

Eldvittnet bra att brodera till

Jag har lyssnat på Lars Keplers Eldvittnet i några dagar - inte många, för den var spännande och jag hade turen att kunna ägna mig åt handarbete och lyssning ganska ostört.

Jag är medlem i Storytel och tycker det fungerar jättebra. Ibland  både lyssnar jag och läser samma bok samtidigt. Eftersom jag kan lyssna på hur många böcker jag vill kan jag ändra och pröva och byta hur som helst.

Jag tyckte riktigt bra om den här - den tredje. Otäck, spännande och intressant. Mycket bättre än tvåan. Jag tyckte historien var fängslande och karaktärerna trovärdiga. Jag tyckte också om hur historien slingrade sig hit och dit, ibland med helt nya vändningar. Ändå blir romanen aldrig för spretig. Sen gillar jag ju faktiskt Joona Linna.

Utan att avslöja något kan jag väl få säga att nu väntar jag otåligt på den fjärde. NÄR kommer den? Det är tänkt att bli åtta i serien - härligt!

Eldvittnet får B B B B

Jag har både stickat och sytt under tiden, det skrev jag om härom dagen. Här är en liten nyckelring som jag gjorde klart.


1 kommentar:

  1. Hej. Hittade hit via Ravelry. Du läser nog lika mycket som jag stickar och vice versa. En bok då och då och resten stickning för min del. Kul med boktips.

    SvaraRadera