24.10.10

Med ett småleende...


Jaaa, vad ska man säga... Jag kommer på mig själv med att läsa boken med ett allt större leende på läpparna. Jag ler egentligen inte ÅT honom utan MED honom.

Försynt, godhjärtad, förnöjd, godtrogen, naiv, prudentlig, tråkig och helt osannolik.

Lite Forrest Gump över det hela.

Jag blir glad av att läsa om bibliotekarien, hoppas Du blir det också.

Han gör världen lite bättre helt enkelt.

Klicka på bloggrubriken så kommer du till Christer Hermanssons hemsida och där kan du njuta av sången!

1 kommentar:

  1. Hej min bytesvän!
    Högsta vinsten i bokbytet är att få hitta in till en blogg som din (jag har inte hittat hit tidigare)
    Jag hoppas också lära känna dig så att jag kan få ihop till ett paket som glädjer dig! Underbart att du både handarbetar och läser, precis som jag. :) Det var ju på håret att jag fick vara med för mina bloggar har pausat i ett halvår när jag planerade bröllop. Hoppas att du ändå ska tycka att det är okej. Ser verkligen fram emot det här.
    Trevlig söndag!
    Annelie

    SvaraRadera