14.4.10

Komma ifatt












Ojojoj vad tiden går. Jag insåg att jag inte skrivit på flera dagar. Jag har varit ute i trädgården i stället och pysslat. Jag har skött om mina såodlingar. För första gången på länge har jag sått fröer och de tar sig riktigt bra än så länge. Solros, tomat, vit tobak, luktärter och lite till.


Jag stickar och stickar på min Vårsjal men den tar aldrig slut...
Jag har
börjat på sockklubbens aprilsockor också "Falling Tears" och sen väntar ju aprilrutan fast där väntar jag på nytt garn som jag beställt.

Jag har läst en del också Den helt UNDERBARA Vanessa och Virginia av Susan Sellers som handlar om Vanessa Bell och hennes syster Virginia

Wolf. Vanessa skriver till Virginia och tänker tillbaka på deras liv.
Jag har fortsatt på den inslagna Angofillinjen och läser om mina favoritsystrar i boken som rebellsystern skrev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar