4.2.10

Smått och gott

Jag har gjort klart Januarisockorna i Stickameras Sockklubb 2010. Dem ska äldsta dottern få. Jag har också gjort klart bokmärkesvinsten till Evamar.




Halsduken är inte riktigt
färdig - men snart så...



Jag vet inte riktigt vad jag sen ska
ta itu med. Det är så mycket som pockar på. Vovvevantarna, Februarirutan, Februarisockorna som yngsta
dottern ska få och sen är det dags för OS-stickningen och oj oj oj.... Nåja det är ju trevliga bekymmer.

Medan jag funderar kan jag lyssna på Stephen Kings Under the Dome. Jag var på Biblioteket för att hämta en annan CD-Bok jag beställt när jag
såg att de hade den.

Jag har läst om den och blivit nyfiken. Det var hemskt länge sedan jag läste något av honom och jag är lite osäker på om det verk
ligen är något men det är värt att ge
honom en chans i alla fall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar