3.12.09

SPÄNNANDE






Jag har fått mail från min hemlige hemlis! Vad glad jag blev!


"Hej Ann-Marie! Åh så roligt det är att ha fått dig tilldelad som min hemlisvän att få skämma bort ett par månader. Jag läser din blogg med stort nöje och ser att vi faktiskt delar en del intressen du och jag. Det ska bli roligt att få följa dig längst vägen. I detta nu har jag klurat klart på det första paketet som jag just håller på att packa. Kanske slinker det ner i en brevlåda för att transporteras till en nära dig inom en snar framtid, kanske tom redan idag! Kram från din hemliga vän!"


Själv håller jag också på att förbereda ett litet något att skicka till min hemliga vän....


För övrigt har jag tagit svininfluensavaccin och fick bara lite ont i armen. Skönt. Jag var orolig för att stickandet skulle bli lidande.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar