16.12.09

Julklapp med minnen

När jag var 12 år fick jag och min syster, som då var nio år, varsin julklapp av vår mormor som vi verkligen inte var glada för. Inte då. Idag använde jag den igen och tänkte IGEN på mormor och hur mycket hon betydde för oss och jag är SÅ GLAD för gåvan som gör att jag mitt i vardagen kan glädjas åt minnet av mormor.


Vad det var?


Jo - en BURKÖPPNARE! Visst är det fantastiskt. Tänk på det ni när ni funderar på att inte köpa den där nyttiga presenten till era barn eller barnbarn.






























Jag håller på att sticka julsockor till yngsta dottern. Jag har äntligen fått kläm på att sticka sockor med rundsticka!


Jag har fått iväg Hemlispaket....Hoppas min hemlisvän blir glad. Och hoppas det hinner komma fram i tid. Som alltid i sista sekunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar