27.12.09

BOKbokslut 2009


Såhär i slutet av året känns det naturligt att se tillbaka på sån´t som hänt och sån´t man läst. Jag har ju som jag tidigare berättat gått igenom min lista över lästa böcker för året och upptäckte att det hade blivit väldigt mycket deckare. Men ett och annat annat har jag också läst. Så här är de tre BÄSTA FACKBÖCKERNA jag läst under 2009:








The third man factor - surviving the impossible av John Geiger. Läs mer HÄR
Fascinerande och spännande äventyrsberättelser om människors möte med skyddsängel, Jesus, ande eller vad...?









The suspicions of Mr Whicher - or the murder at Road Hill house av Kate Summerscale.
Läs mer HÄR

En redogörelse för en av 1800-talets mest uppmärksammade mordfall.




I Schakletons fotspår - av Ola Skinnarmo
Spännande om expedition i Scakletons fotspår. Fantastiska bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar